Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

500 200 468

FAQ

najczęściej zadawane pytania FAQ

Zgodnie z obecnie obowiązującą ustawą o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego jako deweloper jesteśmy zobowiązani prowadzić rachunek powierniczy, który ma na celu ochronę wpłacanych przez Państwa środków. Pieniądze, nie trafiają bezpośrednio do dewelopera tylko na indywidualny, dedykowany Państwu rachunek bankowy. Dopiero po zweryfikowaniu realizacji danego etapu prac, Bank proporcjonalnie do zaawansowania wypłaca zgromadzone na rachunku środki.

Kupującemu przysługują wobec Sprzedającego uprawnienia z tytułu rękojmi, na warunkach określonych w Kodeksie Cywilnym.

Współpracujemy z najlepszymi doradcami kredytowymi, którzy pomogą Państwu bezpłatnie w uzyskaniu kredytu.

Tak, istnieje możliwość wprowadzania zmian lokatorskich w trakcie budowy po wcześniejszej akceptacji przez projektanta i kierownika budowy.

Tak, wpłacona przez Państwa kwota rezerwacyjna jest wliczana na poczet ceny budynku. Opłata rezerwacyjna może zostać zwrócona w przypadku otrzymania 3 negatywnych decyzji kredytowych. Szczegółowe warunki zwrotu opisane są w umowie rezerwacyjnej.

W celu dokonania rezerwacji należy skontaktować się z działem sprzedaży, a następnie podpisać umowę rezerwacyjną i dokonać opłaty rezerwacyjnej. Standardowo okres rezerwacji trwa 2 miesiące i w przypadku, gdy ubiegają się Państwo o kredyt jest to wystarczający czas na dokonanie formalności. Po tym okresie podpisywana jest notarialna Umowa Deweloperska.

Pytania o inwestycja deweloperskie Inwestycja deweloperskie

Zapisz się do newslettera

Dostawaj najświeższe informacje prosto na maila

Skontaktuj się z nami

Lub odwiedź nas osobiście

dane adresowe

Prodim Sp z o.o. ul. Lipowa 6/14 52-200 Wysoka